تغییرات سئو در سال 2018
نوشته شده توسط : alipour

از آنجایی که سیستم جستجوی گوگل 200 الگوریتم متفاوت دارد، براین اساس «سئو» را باید یک علم پیچیده تلقی کرد . البته امروزه اندازه دانش شما از سئو خیلی اهمیت ندارد و قضیه دارای اهمیت دوراندیشی داشتن از تغییرات مستمر مقررات این دانش میباشد که در برد شما در این قضیه تاثیر متعددی دارااست .

از آنجایی که موتورهای جستجو همواره در تلاش می باشند تا کیفیت جستجو را برای کاربران ارتقا دهند، ممکن می باشد در این راستا برخی از فاکتورهای با اهمیت در جستجو با پاره ای تغییر‌و تحول همراه باشند و حتی ممکن میباشد یک خصوصی فاکتورهای به طور کامل نو هم در این دربین ظهور نمایند . درحال حاضر برای این‌که به‌ تیتر یک سئو در سال 2018 بتوانید خودتان را در صدر رقابت نگهداری کنید و از جدیدترین تغییرات مطلع باشید، در اینجا لیستی از مهمترین ترین تغییراتی که قرار هست در بعضی از فاکتورهای سئو بوجود بیایند، برایتان اسم برده شده میباشد .

 

1-افزایش
ویژگی‌های SERP گوگل
بر بر خلاف تصور بخش اعظمی از اشخاص کارشناس سئو، امروزه ویژگی‌های SERP با سرعت مضاعف بالایی در هم اکنون جلب دقت جستجو کنندگان هستند . چراکه این ویژگی‌ها سبب کاهش هرچه بخش اعظم تبلیغات در میان نتایج جستجوی یوزرها می شوند .

 

با توسعه روزافزون ویژگی‌های SERP باستی ویژگی‌هایی که برای هر کدام از لغت ها کلیدی شما ظاهر می شوند را با توجه در اختیار گرفتن و چک فرمایید . برای این فعالیت بهتر می‌باشد از نرم‌افزار Rank Tracker استفاده نمایید چرا که این نرم‌افزار کار کشته هست 15 خصوصیت SERP گوگل و همچنین نتایج ارگانیک کلید واژه‌ها را آنالیز و نظارت نماید . در ضمن می توانید نوسانات روزمره ویژگی‌های SERP گوگل را از قسمت SERP Analysis دنبال فرمائید .

 

2-سریع‌ترین
باشید


امروزه تمامی چیز به سرعت بستگی دارااست و بالا رفتن سرعت بارگذاری شدن وب سایت هم به یک عدد از فاکتورهای حیاتی در مرتبه بندی وبسایت‌ها در گوگل تبدیل گردیده می باشد . گوگل توقع دارااست که صفحات اینترنت که در گوگل جستجو می شوند در کمتر 3 ثانیه بارگذاری شوند .

برای اینکه مطمئن گردید پیج های وب سایت موضوع نظر شما نیز در کمتر از 3 ثانیه بار گذاری می‌شوند، می‌توانید از برنامه Website Auditor استفاده کنید . در قسمت content Analysis صفحاتی که مایل به تست آنان می‌باشید مشاهده می‌شوند . مقدمه مورد Technical Factors و آن‌گاه گزینه Page Speed را گزینش نمائید . در این قسمت در صورتی‌که هر مورد از فاکتورها با مشکلی روبرو باشند، با کلیک بر روی آن میتوانید راه‌های حل اختلال آن را مشاهده کنید .

 

3-
عبارات مرتبط


همان گونه که می دانید متقاعد کردن گوگل برای اینکه وبسایت شما محتوای قابل توجهی دارد هر روز سخت‌تر میشود . گوگل از شیوه های مختلفی کیفیت محتوای صفحه ها متعدد اینترنت را محاسبه می کند که یک عدد از آنها Latent Semantic Indexing نام دارد . گوگل با نگاه به میلیاردها صفحه و محتوا، به این فیض میرسد که کدام صفحه ها و اصطلاحات با کلید واژه‌های قضیه حیث کاربر ارتباط داراست .

براین اساس از کجا بفهمیم که صفحات اینترنت ما جامع و باکیفیت هستند؟ با به کار گیری از نرم‌افزار Website Auditor به قسمت Content Analysis بروید و ابزار TF-IDF را انتخاب کنید . این ابزار 10 تارنما با بیشترین و کمترین دما رنکینگ در جستجوی کلیدواژه‌های مسئله نظر شما را سناریو می دهد . با به کارگیری از اصطلاحات و عبارات به‌کارگرفته شده در این صفحه ها می‌توانید از آنها در صفحه ها اینترنت خود استعمال نمایید و از این شیوه کیفیت محتوای صفحه ها خود را بالا ببرید .

 

4-
جست‌وجوی صوتی اهمیت زیادی دارد
نرم‌افزار Rank Tracker در دانایی یافتن از سوالات صوتی که کاربران سراسر جهان مطرح می کنند، اهمیت مضاعف بالایی دارااست . پس از اجرای برنامه به قسمت Keyword Research بروید و آن‌گاه گزینه Suggested Keywords را انتخاب فرمائید . در این نصیب گزینه Common Question را گزینش کرده و کلید واژه‌های مسئله لحاظ خودتان را تایپ فرمائید .

 

در کمتر از یک دقیقه صدها سوال صوتی مرتبط با کلیدواژه‌ای که تایپ کردید در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

 

5-
تلفن همراه را فراموش نکنید


جذاب است بدانید که بیش از نیمی از جست‌وجوهای صوتی که از شیوه گوگل فیس می‌گیرد، به‌وسیله گوشی‌های تلفن همراه انجام می‌گردد که نشان می‌دهد مطابقت و همخوانی صفحه ها شما با اسمارت‌فون‌ها و تدبیر از علم سئو در بخش تلفن همراه امروزه از اهمیت غیرقابل انکاری برخوردار هست .

بنابراین ابتدا می بایست از مطابقت صفحات با تلفن‌های همپا مطمئن شوید و این عمل را از طریق نرم‌افزار WebSite Auditor می توانید انجام دهید . مقدمه آدرس تارنما خود را وارد فرمایید آن گاه تب Technical Factor را تعیین نمایید و در ذیل برگه مطمئن گردید که Page Usability تارنما شما در شرایط Yes قرار داراست .

 سئو در مشهد

6-
بک لینک‌ها


«بک لینک‌ها» از فاکتورهای دارای اهمیت برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل محسوب می‌شوند . همان گونه که از مفهوم آن مشخص است «بک لینک» به لینک‌های گفته می شود که دیگر وبسایت ها به شما می دهند . هرچه تعداد این بک پیوند ها به وبسایت شما بخش اعظم باشد، بازدید و رنکینگ سایت شما نیز بالاتر خواهد رفت . نکته جذاب این‌که گفته می‌شود در‌صورتی‌که یک وبسایت از سایت شما نام برده باشد و حتی لینک وب سایت شما را نیز درج نکرده باشد، موتور جستجوی Bing باز هم رنکینگ صفحه ها وب شما را افزایش خواهد داد . به این ترتیب انتظار می رود که گوگل هم دقیقا از چنین الگویی به کارگیری کند .

با به کار گیری از قابل انعطاف افزار Awario می توانید کلیه بک لینکها و همه محتویاتی را که در آن‌ها نام وبسایت شما آمده است، مشاهده نمایید .

 

7-
کاوش بر اساس داده ها فردی کاربر


امروزه نتایج جستجویی که به کاربر نمایش داده می گردد دیگر بر مبنا فاکتورهای کهن نیستند و عمده بر اساس اطلاعات شخصی استفاده کننده می‌باشند . اما هیچ جای نگرانی نیست . زمانی که استفاده کننده عبارات انگیزه شما را جستجو می‌کند، وظیفه شما این می باشد که شایسته ترین تلاش را داشته باشید تا بتوانید در لیست برترین نتایج کاوش قرار بگیرید . برای این فعالیت نیز می توانید از نرم‌افزارRank Tracker به کارگیری فرمایید .





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: